11 de enero de 2013

I MÉS...

Amb molta il.lusió per seguir endavant, us deixo actualitzat el blog, trobareu moltes novetats, podreu gaudir dels nous FOLLETS i de les FANTÀSTIQES, us aniré explicant totes les seves històries, encara que ara fagi una petita avançada, tinc intenció de preparar un nou blog exclusiu per les Maevas i el seu món, on trobareu totes les seves històries i com han anat creixent dia a dia,

Enna
L'ENNA ha estat la Maeva més petita de totes amb només 9 cm., dedicada amb molt carinyo a l'Irene.

 

 









En DELFOI és un dels FOLLETS més especials, dedicat amb tot el meu carinyo per la persona de qui tant he aprés, en Carlos. Gràcies amor, sempre t'estimaré!








I en arribar la tardor, en Delfoi
va rebre un regal inesperat...
El seu barret personalitzat
que el declarava Follet Oficial. 



 
i ben guapo que està!!!
Delfoi
 
De cada Maeva un mundo,
de cada mundo Tú,
de cada tú, mi vida.

Tengo décadas para regalarte
mi vida en libertad.





La Martinne va ser el regal d'aniversari de l'Olga, més que una amiga!


Martinne
La Carlotta, per la més petita de les meves princeses.
 
Carlotta

 
L'Alf va néixer amb la majoria d'edat d'en Jan, el meu motor!
 
Alf
  
Per la meva princesa gran, un trocet del meu cor perquè t'acompanyi sempre a les teves maletes! Que sàpigues que la MAJA ha nascut aventurera, valenta, decidida i artista com tú, i per cert, desitja volar sempre al teu costat. T'estimo molt Jana.
 
Maja
 
 Per al meu animal mitològic favorit, en Sentaür. Per ajudar-me a ser forta, amb molt de carinyo, que sàpigues que he disfrutat molt fent-ho. Muà <3

Sentaür



La història d'en Sentaür és molt divertida, però us l'explicaré en un altre moment, només dir-vos que en aquesta fotografía es troben diverses pistes de les novetats d'aquest Món de les Maevas...







En Jaume feia molt de temps que volia una Maeva per regalar-li a la Rifu, i pel seu aniversari va encarregar-me'n una.
Va néixer la Maeva JazzMine. Aquí també tindrem una història per explicar.
JazzMine







Petits detalls
Ulleres
Flors a les sabates


 










I de la Maeva Gemma, avui us explicaré un bocinet de la seva història...

'Tot va començar quan a través d'una xarxa social conec a en Jordi, va visitar el blog i li va agradar. Sempre deia que les trobava molt boniques, i que li faria molta  il.lusió regalar una de les Maevas a la seva dona...'

Gemma

Tenia el temps molt just, per crear la seva Maeva Gemma.

Dos dies abans de reis, vaig tenir l'ocassió de conèixer en Jordi, no em vaig equivocar, sota el seu barret, una gran persona, a qui des d'aquí també vull agrair la seva confiança, ajuda i ànims que cada dia m'ofereix.
També agrair a la seva dona Gemma, totes les paraules d'alè que em va oferir aquell dia. Et vas convertir en la primera persona que rebia una Maeva sense cap connexió amb mí.
Em fa feliç pensar que estarà ben cuidada i estimada. Gràcies familia.

Gràcies a tots per visitar aquest blog, en breu pujaré la novetat d'aquest Nadal!!!

 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario