6 de febrero de 2013

Els meus Amics


Els meus amics sou tots realment autèntics, senzills, generosos i sobretot molt estimables! Gràcies a tots vosaltres he arribat fins aquí, són moltes encara les històries que us haig d'explicar i les noves aventures que m'han proporcionat cadascuna de las Maevas i Follets.
 
M'agradaria explicar-vos-les poc a poc.
És per aquest motiu que he decidit obrir un altre blog, en el qual seguint les mateixes pautes d'EdevaMaevas comprovareu que he afegit petits detalls, seguiré necessitant de la vostra ajuda, i a part de totes les coses boniques que em dieu, les crítiques són ben rebudes. He après molt! Cadascú de vosaltres m'ha aportat coses i coneixements nous...
 
 
'Era qüestió de crear-se un món, i així em vaig crear.
No vulguis saber per quins camins vaig passar,
Simplement vaig mirar-te pel mirall,
i els teus ulls em van descriure.'
 
E.

p.d: seguim...

edevamaevas@gmail.com
maevas.world@gmail.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario